czwartek, 30 stycznia 2014

Marzenie mam

Niestety egzaminy i inne mało ważne rzeczy powodują, że regularność postów w najbliższych tygodniach będzie bardzo mała (ale obiecuję się poprawić). Nie mniej jednak winienem jestem Wam chociaż wyniki ostatniego konkursu.

Oto trzy zwycięskie listy:

1) Joanna Maciejowska




- "Marzenie mam" z "Zaplątanych" ("I've got a dream"),

- "Taka jak inne pragnę być" z "Mulan 2" ("I wanna be like other girls"),
- "Droga mi nie straszna" z "Herkulesa" ("Go the distance"),
- "Naprawdę chcę" z "Małej Syrenki" ("Part of your world"),
- "Milion gwiazd na niebie lśni" z "Pinokia" ("When you wish upon a star").

2) Magdalena Słoma




- "Udało prawie się" z "Księżniczki i Żaby" ("Almost there"),
- "Zrobię mężczyzn z Was" z "Mulan" ("I'll make man out of You"),
- "Od zera do bohatera" z "Herculesa" ("Zero to hero"),
- "Nigdy nie ulegnę" z "Mustanga z Dzikiej Doliny" ("You can't take me") (swoją drogą ten jeden utwór nie pochodzi z bajki Disney'a ale z racji tego, że jest to niesamowicie dobra bajka; jest to pozycja do zaakceptowania),
- "Kilku kumpli weź" z "Prosiaczek i przyjaciele" ("With a few good friends"). 


3) Agnieszka Powroźnik



- "Modlitwa Esmeraldy" z "Dzwonnika z Notre Dame" ("God help the outcasts"),
- "Chwila ta nadeszła już" z "Dawno temu w trawie" ("The time of your life"),
- "Kolorowy wiatr" z "Pocahontas" ("Colors of the wind"),
- "Kilku kumpli weź" z "Prosiaczek i przyjaciele" ("With a few good friends"),
- "Hakuna matata" z "Króla Lwa" ("Hakuna matata").


Chciałem bardzo podziękować wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie. Było mi bardzo miło zetknąć się z waszymi propozycjami. Autorzy nagrodzonych propozycji mam nadzieję, że są zadowoleni z nagród :)



Z racji tego, że każdy konkurs spotyka się z coraz większym odzewem, to chciałem Was zachęcić do udziału w kolejnej zabawie. Temat jest dość prosty. Miałem w zeszłym tygodniu napisać posta o wymarzonych disneyowskich Dziadkach, ale jak widać nie zdążyłem. Zatem zastanówmy się wszyscy razem, które z postaci bajek Disney'a byłyby fajnymi dla nas dziadkami. Swój pomysł z uzasadnieniem wyboru możecie przesyłać do 14 lutego 2014 na maila: disneyomania@gmail.com

Na koniec dla wszystkich studentów piosenka; co prawda nie disneyowska ale z jednej, z ładniejszych bajek. Powodzenia z sesją!



1 komentarz:

  1. Sobie wchodzę bo wreszcie wybrałam swoje ulubione piosenki z bajek i chciałam napisać, a tu już po konkursie :(
    No nic może innym razem :)

    OdpowiedzUsuń